DATUM: 2014-04-13 / TID: 01:40:55
KATEGORI: Sammanfattningar, Övriga tvserier

Chuck säsong 2 sammanfattning.

Denna säsongen blev jag klar med idag och den är ännu bättre än säsong 1! Bättre för att man nu har kommit in i serien helt och man har lärt känna alla karaktärer tillräckligt för att veta vilka som är ens favoriter och vilka som man avskyr. Det andra kan man glömma för det finns INGEN som jag avskyr. Jag älskar alla och då menar jag verkligen alla! Alla är helt fantastiska på deras egna sätt och jag älskar alla på Buy More. De är grymt roliga och det är svårt att avsky dem! Och man är aldrig uttråkad för en sekund i hela säsongen vilket är väl ett stort plus eller hur? ;)
 
Casey började man gilla mer och mer denna säsongen. Jag vet inte hur jag ska beskriva med ord om varför han är en av mina absolut favoriter. Han är alltid kylig men han kan faktiskt vara snäll. När han väl vill visa det eller vara det, vill säga. Han vill bara inte visa att han har mänsklighet kvar, att han bryr sig. Det är en av många orsaker till att han är en av favoriterna. Det är dessutom en sak som inte har förändrats med honom: han är fortfarande lika rolig när han försöker kontrollera sin ilska. Chuck, Sarah och Morgan är några av mina favoriter också. Och Chuck och Sarah? Fortfarande lika fina ihop fast deras relation blev ännu mer komplicerat. Det gick upp och ner. Gud vad jobbigt det är att de ska hålla på så här för jag vill ju så gärna ha dem tillsammans! Fast i slutet av säsongen verkade de nu äntligen börja gå framåt med deras relation på riktigt! Förhoppningsvis! Så det är fan bäst att de faktiskt blir tillsammans på riktigt den här gången i säsong 3 eller annars blir jag tokig och exploderar! ;)
 
Och så sist men inte minst; höjdpunkten i denna säsongen är att Awesome äntligen vet allt nu! Att Chuck är en spion, att Casey och Sarah också är det och så. Skönt med någon annan av Chucks anhöriga än bara Casey och Sarah. Bra att han verkade ta det bra, fast han var nära på att tappa kontrollen ett tag. Men det finns tyvärr en dålig sak i det hela för Awesome; för nu måste han ljuga för stackars Ellie. Men ja, så går det för spioner. Nu väntar jag bara fortfarande på att Morgan också ska få veta det, han är ju trots allt Chucks bästa vän. Kanske i säsong 3? Det hoppas jag! Detsamma för Ellie! ;)
 
Jag ser fram emot att se säsong 3 för denna säsongen kom med en jättespännande cliffhanger; Bryce dog - och Chuck kan kung fu och gud vet mer!
Postat av: Neeve

Tävling på min blogg titta gärna in :)
http://neeve.blogg.se/2014/april/tavling.html

2014-04-13 @ 03:31:55
URL: http://Neeve.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: