DATUM: 2013-09-29 / TID: 13:37:00
KATEGORI: Allmänt

Ny novell.

Jag vill bara säga att jag har börjat på en ny novell i fredags! Jag har fått tillbaka lusten att skriva och för att inte riskeras att den nya novellen ska gå samma öde till mötes som min förra novell, som bara fick 8 kapitel innan jag tappade lusten att skriva, så har jag en ny "regel". Jag tänker inte publicera några kapitel, inte förrän jag har flera skrivna kapitel. Och då kan jag börja publicera ett kapitel eller två i veckan "i tryggheten att veta att det finns mer" och samtidigt fortsätta att skriva nya kapitel.
Men idag kommer jag att publicera ett prolog så ni kan få ett smakprov på vad den nya novellen kommer handla om. Än så länge har jag inte kommit på en titel till novellen än. När jag har kommit på det, ska jag upplysa er och samtidigt avslöja en kort handling också. Anvisa er till min novellblogg genom att klicka på bilden ;)
Postat av: HJJONSSON

Sv. Jaha, nu förstår jag allt hehe. Vet du än när tvåan kommer? :D

Svar: Varsågod :P Nej jag vet inte för datumet är inte satt på "Now you see me 2" på Imdb. Men troligen om 1-3 år. Enligt handlingen ska tiden ha passerat ett och ett halvår. Spännande! ;D
Micaela Sundberg

2013-09-29 @ 14:02:27
URL: http://www.hjjonsson.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: