Mitt serieschema.

Jag gör samma sak nu som många seriebloggar har gjort nyligen. Jag gör ett serieschema. Så här ser mitt höstschema ut. Jag ska ge ett par nya serier i höst en chans. Och jag räknar inte med sommarserier förresten för de har uppehåll nu och kommer tillbaka först i januari (förutom Under the Dome som fortfarande har tre avsnitt kvar innan den går på uppehåll tills säsong 2 nästa sommar) så att ni vet! ;)
 
 
Jag blev väldigt intresserad av Sleepy Hollow idag när jag såg trailern på Days, jag tror den kan bli bra! Så den stannar troligen på schemat! Men The Tomorrow People är jag fortfarande lite tveksam till, men som sagt ska jag ge den en chans ändå och ser om jag vill fortsätta eller ej. Och så finns det en annan ny tvserie som inte står med som jag också ska ge en chans och den heter Star Crossed. Men den har inte nåt datum än, därför står den inte med.
Och Arrow är jag tyvärr väldigt tveksam till. För jag har tappat intresset att titta flera gånger i den andra halva av den första säsongen på grund av ön. Ön har blivit tråkigt att titta på. Så jag tänker vänta med säsong 2 lite och när jag har läst många sammanfattningar om några avsnitt och om de lyckas övertyga mig att den har blivit bättre eller nåt, så tittar jag ikapp. Det visar sig ;)
 
Men ja, iallfall så här ser mitt serieschema ut i hösten! Självklart kommer jag inte alltid att se alla samma dag som avsnitten kommer ut, det kan hända med att jag väntar några dagar. Det beror som sagt på när jag känner för att titta. Och så några av dom brukar jag ju vänta med tills svensk text finns. Just därför! ;)
Postat av: Åse

Jag tror att Star Crossed börjar först 2014. Är inte helt säker men jag tycker ha läst det någonstans. :)

Svar: Okej, då vet jag. Tack for information! :)
Micaela Sundberg

2013-09-02 @ 10:04:30
URL: http://cupcaketv.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: