DATUM: 2013-10-31 / TID: 13:56:12
KATEGORI: Gifs, Personligt, tankar, åsikter, The Vampire Diaries

Delena 2x01 / Stelena 5x04 spoilers.

    
Men ser du inte? Det är därför jag älskar Stefan så mycket. Han får sitt hjärta krossat ständigt av Elena och hans bror, men det betyder inte att han tar ut det på hennes nära och kära. Ja, han attackerade Jesse men vi kan inte glömma att han har blodtörst frågor. Men i slutet av avsnittet gick han borta ifrån dem och visste att Caroline skulle hjälpa honom. Låt oss inte heller glömma att när Stelena nästan kysstes, hade Stefan ingen aning om att hon dejtar Damon. Han har sina minnen raderade för fan. Men när Damon i princip tvingade sig på Elena, visste han att hans bror och Elena var i ett förhållande, men som alltid brydde han sig bara inte. Så när Elena avvisade honom, slutade det med att han dödade hennes bror och som faktiskt blev ett mönster med Delena. Varje gång Elena berättade för honom något han inte ville höra, skulle han handla impulsivt. Till skillnad från Stefan som har värdighet och klass att bara gå därifrån.
Källa: Tumblr
 
Så sant! Det här är en av orsakerna till varför Stefan är min absolut favorit om jag skulle välja mellan honom och Damon. Nu menar jag inte att dra ner på Damons karaktär för jag älskar honom också. Bröderna är olika på deras egna sätt. Jag menar bara att jag vill tala om varför jag värderar Stefan mer som karaktär än vad jag värderar Damon som karaktär :)
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Ja du får inte missförst mig jag vill verkligen ha en crossover nu!! Mitt Klaroline hjärta värker! Det var mer menat som en hylling till the originals och en liten diss till TVD ;) haha Om jag hade fått bestämm hade vi haft crossovers i varje avsnitt i alla fall fram tills dess att Caroline flyttar till New Orleans ;)

Svar: Hahaha, så klart! Mitt Klaroline hjärta värker också, saknar dem så jävla mycket! Jag vill också ha crossovers i varje avsnitt tills Caroline flyttar till New Orleans eller till Klaus! ;)
Micaela Sundberg

2013-10-31 @ 14:12:06
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: