DATUM: 2013-10-20 / TID: 16:23:00
KATEGORI: Film

Beauty Shop (2005).

Den hade jag aldrig sett förut så när jag fick syn på den på Netflix kollade jag och jag gillade den verkligen massor! Den kan kanske verka lite töntig ibland, men den är verkligen en bra, rolig och mysig film som jag absolut kommer att se igen. Filmen är hög mysfakta, helt enkelt! Härliga, färgstarka karaktärer. Helt okej story. Bra skådespelare. Bra slut. Den är helt perfekt en regnig dag, som tidsfördriv eller när man är sjuk. Queen Latifah rockar som vanligt. Jag rekommenderar den varmt.
 
En hårstylist, som har fått nog av sin chef, ger honom konkurrens då hon drar igång
sin egen skönhetssalong fylld med svassande stylister och fisförnäma kunder.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: