DATUM: 2013-11-06 / TID: 14:21:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Veronica Mars.

I söndags började jag äntligen ha Veronica Mars maraton - efter att ha velat göra det i många år. Men på grund av att alla fans sa att säsong 3 slutade dåligt blev det därför aldrig av. Ja, iallafall tills för några månader sedan när alla fick reda på att det äntligen skulle bli en film efter alla år. Men jag valde ändå att vänta lite till bara för att slippa vänta länge på filmen. Men nu vet jag att den ska ha premiär i februari 2014 vilket inte är så långt kvar, då började jag i söndags ha maraton. Jag blev klar med säsong 1 igår efter bara två dagar. Nu är jag på säsong 2, avsnitt 4.
Serien är så otroligt bra, så smart och så spännande! Den där Veronica Mars är helt seriöst en smart tjej, en jätteduktig detektiv! Hon är min absolut favoritkaraktär. Och när det gäller hennes kärleksintresse, så kan jag tyvärr inte välja vem jag gillar bäst. Jag gillar verkligen alla - Duncan, Logan och Leo - på olika sätt. Men måste jag välja, så gillar jag Duncan bäst just nu då de är ihop nu och till och med så grymt söta ihop också i säsong 2. Och angående Logan, vill jag verkligen älska honom lika mycket som många av er gör. Men det gör jag inte. Inte än. Än så länge GILLAR jag honom bara, för jag är inte helt nere i honom. Så han är ingen favorit ännu, bara en karaktär som jag ibland gillar och ibland avskyr som en pest. Logan-fans, anfalla mig inte bara för att jag säger så ;)
Sammanfattningen av säsong 1 kommer imorgon! Jag ser fram emot att se resten av säsong 2! Jag ska faktiskt fortsätta nu då jag är hemma idag med mensvärk ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: