DATUM: 2013-11-13 / TID: 13:49:00
KATEGORI: The Originals

The Originals får full säsong!

Jag glömde nämna den underbaraste nyheten på länge som bekräftades för ett par dagar sedan! Tidigare hade The Originals bara fått 13 avsnitt, sedan beställde CW tre manus till (blev 16 avsnitt istället då) men nu bekräftades det att serien får full säsong på 22 avsnitt! Fan, föreställ er min lycka när jag fick veta! Jag blev överlycklig! För serien är så helt sjukt bra! Det är fan tusen gånger bättre än The Vampire Diaries! Missförstå mig inte nu, jag älskar TVD fortfarande och kommer alltid att göra det - men det är bara det att jag älskar The Originals så mycket mer, den är mer vuxet och den handlar för det mesta om familj vilket jag älskar ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: