DATUM: 2013-11-19 / TID: 13:31:00
KATEGORI: Gifs, The Originals

Dagens skratt.

Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

AWSOME!!! Jag blir helt varm i hjärtat när jag tänker på att Klaus ska komma över till TVD. Dock gillar jag inte alls allas spekulationer om att det är för att bryta upp med Caroline på riktigt! Det klarar jag inte!

Svar: Jag med! Är så glad att han ska komma och gästa i det 100:e avsnittet! Föreställer mig redan några fina scener med Klaroline, åh vad jag ser fram emot att se dom ihop igen och då hoppas jag verkligen jävlar på att vi får åtminstone en kyss! Det är ju äntligen slut mellan Tyler och Caroline nu, så då är det fritt fram för henne nu att kyssa Klaus som hon inte hade kunnat göra i säsong 4 då hon inte ville vara otrogen mot Tyler ;) Ja, jag gillar inte allas spekulationer om varför han kommer till Mystic Falls heller! Men i mitt hjärta tror jag inte att Klaus kommer till Mystic Falls för att bryta upp med Caroline. Det hoppas jag verkligen inte. Julie Plec har ju sagt klart och tydligt att Klaroline inte är över. Jag vet att man inte borde lita på henne när hon hade lovat oss en massa saker i säsong 4 som inte riktigt hände ändå som vi först trodde att det skulle, men jag väljer att lita på hennes ord denna gången om att Klaroline inte är över. För jag vägrar tro att de är över, jag vägrar!
Micaela Sundberg

2013-11-23 @ 12:28:11
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: