DATUM: 2013-11-24 / TID: 23:27:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

90210.

Just nu har jag 90210 maraton. Blir dock bara två första säsonger då jag inte har resten på dvd och då det inte finns svensk text nånstans. Blev ju klar med Veronica Mars nyss och jag skulle egentligen fortsätta med Criminal Minds efteråt, men jag valde att ta paus med den lite längre till och köra på med 90210 istället. Det var ju ett tag sedan sist!
Jag slutade titta på serien nånstans mitten i säsong 4. Nej, det var inte för att den var dålig utan för att jag tröttnade på att alla skulle jämt få ihop det med alla och också för att den plötsligt inte gick på tv11 en dag så jag tappade koll om när den skulle börja igen. Och ja, resten är historia.
Jag började ha maraton i helgen av två skäl - 1) jag saknade den, den är ju faktiskt bra om man tänker efter och 2) för att jag helt plötsligt började få Liam/Naomi-nostalgi! De kommer alltid att vara min 1a OTP i serien, efter dom kommer Navid/Adrianna som tvåa och sen Teddy/Silver som trea ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: