DATUM: 2013-05-01 / TID: 21:47:00
KATEGORI: Gifs, Pretty Little Liars, Serienyheter

Ravenswood.


Jag har inga ord att beskriva med om hur besviken och ledsen jag är. Manusförfattarna har skrivit av Caleb från Pretty Little Liars till dess spin-off serie Ravenswood som han ska sticka till efter första halva av säsong 4! Vad fan betyder detta för Haleb nu? Som jag ju älskar så vansinnigt mycket! Jag blev så ledsen och besviken när detta nyheten kom ut på Twitter igår. Självklart är jag glad för Tyler Blackburn skull, men jag älskar Haleb så mycket. För mycket för att kunna titta vidare.
För om sanningen ska fram, så är Haleb faktiskt den största anledningen till att jag fortsätter att se på Pretty Little Liars. För jag tycker att den har blivit lite för uttjatad på sistone och bara stampar på samma ställe med alltflera nya frågor än svar, men jag fortsatte att titta ändå på grund av Haleb. Men nu när jag vet att Caleb snart ska sticka till Ravenswood så vet jag inte om jag vill fortsätta se alls. För ingen Caleb och ingen Haleb, då ingen PLL. I'm so fucking done now!
Det här är andra gången jag slutar titta på en tvserie för att någon jag älskar mest försvinner (första gången var när Nick dog i början av The Secret Circle). Eller nej, jag kanske ska se säsong 4 ändå men bara tills Caleb lämnar Rosewood och då slutar jag titta. Eller kanske inte, det beror på HUR de skriver av honom och HUR det slutar för Haleb och OM serien kommer vara bra ändå utan dem.
Kalla mig barnslig om ni vill, men det är min ensak. Jag älskar Caleb och Haleb alldeles för mycket, så bara att acceptera det. Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dem, haha :(

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: