DATUM: 2013-05-28 / TID: 07:17:00
KATEGORI: Allmänt, Random, Revolution

JD Pardo's tweet.

AFJGKGJKLF!!!!!!! JD PARDO TWITTRADE TILL MIG! Jag vaknade kl fyra i morse bara för att twittra till honom och sedan somna om igen tills kl sex.
Det var kl 22:00 då där han är. Revolution börjar kl 22 på tv i USA på måndagar (kl 04:00 svensk tid) och han brukar då twittra live om avsnittet som sänds och då brukar han sitta och svara på frågor eller önskningar från sina fans. Just därför vaknade jag kl fyra. Kalla mig gärna tönt, men jag bryr mig inte. Han tar ju sig verkligen tid att twittra svar till sina fans, just därför vill jag också få chansen att fangirla av ett svar från honom.
Hur som helst. Så jag twittrade till honom och drygt en minut sedan svarade han!! Och jag blev fullständigt överraskad av hans svar! För han svarade på svenska! Jag visste fan inte att han kunde lite svenska! Så det var en glad överraskning! Åååh!
AFGFKJKFL HAN ÄR JU HELT JÄVLA UNDERBAR!!!!!!!!!!!!!!!! ♥
Postat av: Kristina

haha jag förstår dig helt, bara obegripligt ofattabart!! :D Du har TUR! ;)

Kram!

Svar: Haha precis! Först Dominic Monaghan två ggr och nu JD! ;D jag siktar på en tweet till av honom nästa måndag under säsongsfinalen ;) och då ska jag skriva hej istället för hi!
Micaela Sundberg

2013-05-29 @ 12:16:58
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Åh vad roligt! :))

Svar: Ja! ;D blev verkligen överlycklig och överraskad! ;D
Micaela Sundberg

2013-05-29 @ 20:11:07
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: