DATUM: 2013-05-19 / TID: 13:24:48
KATEGORI: Gifs, The Vampire Diaries

"He's your first love, I intend to be your last." ♥

 
Tyler är nu fri att återvända till Mystic Falls. Caroline blir förvånad. Vad?
Han är din första kärlek. Caroline blir överlycklig. Jag tänker bli din sista. Hur
lång tid det än tar. Klaus kysser Caroline. Grattis, Caroline. Caroline ler.
 
Jag förstår inte hur några Klaroline shippers kunde tappa hoppet efter den här scenen? MEN HALLÅ!? Det skriker ju för fan ENDGAME om dem nu tack vare denna scenen! För Klaus ska vänta på henne oavsett hur lång tid det kommer att ta. Han ska vänta hur många dagar, veckor, månader och år det än tar. Jösses, det är den finaste scenen med dem ever! Min favoritscen nu och efter den kommer "Jag vet att du är kär i mig"-scenen från 4x13 och sen "Det finns en värld därute som väntar på dig"-scenen från 3x11. Jag kommer aldrig, aldrig att ge upp hoppet om dem. Det är mitt löfte. Jag har fortfarande det stora hoppet, det blir bara högre och högre efter varje Klaroline-scen. Jag ger inte upp, inte förrän The Vampire Diaries och The Originals är nedlagda. Klaroline belong together always and forever! ♥
Postat av: SERIESNACK.SE

Jag älskar ditt hopp!

Svar: Bra det ;)
Micaela Sundberg

2013-05-19 @ 16:39:57
URL: http://seriesnack.se/
Postat av: Mia

jag vet inte vad jag ska säga... nog så är det bästa avsnitt jag sett på länge! Så bra för att va sista avsnittet i 4season! Jösses klarolines scen... jag SKREK då menar jag verkligen skrek av glädje! Haha jag håller med dig, jag slutar aldrig hoppas på dem. För klaus sa att han ska vara Carolines sista kärlek. KLAROLINE får mig att le och bra!

Svar: Ja, veeeeerkligen!!! Klaroline belong together! De får mig också att smälta! Bara så jävla fina ihop! Deras FÅ scener gav så mycket mer än Forwood i en hel säsong, tycker jag!
Micaela Sundberg

2013-05-19 @ 16:45:16
Postat av: Kristina

Fan, sista avsnittet var otroligt! Mycket händelser i 40 min! Wow. Älska allting i detta. Men Klaroline fångade mitt hjärta oerhört och gav mig ännu mer hoppet om dem. Att Klaus väntar på Caroline oavsett tid. Det dödade mig helt enkelt. Joseph Morgan är amazing, bara wow.

Svar: Ja, det var verkligen helt otroligt! Klaroline-scenen dödade mig med, så fin! Joseph är en av de talangfullaste skådisarna som finns på jorden! Visste du att det var Paul Wesley som tipsade om att JoMo borde spela Klaus? Så vi har honom att tacka för det! ;D
Micaela Sundberg

2013-05-19 @ 19:09:16
Postat av: Sofia - En blogg om tv serier

Jag tappar hoppet den dagen båda serierna är nedlaggda!

Svar: Tummen upp! Bra att jag inte är ensam om det! ;)
Micaela Sundberg

2013-05-20 @ 09:02:49
URL: http://www.seriebloggen.com
Postat av: Kristina - återigen svar

Jaså gjorde Paul? Wow evigt tacksam mot Paul Wesley! Det är verkligen synd för dem som inte inser hur mycket Paul gör oss TVD bäst å hur fullt talang han är! Ärligt talat så tycker jag att Paul är så mycket bättre än Ian eftersom hans anskituttryck ser äkta så äkta med en sårad min -tex. 4x23. Ja jag kan lika gärna skriva lång inlägg om det men aja haha! :D

Din blogg är så bra! Fortsätt med det! :)

Svar: Ja, det gjorde Paul! Han tipsade om JoMo för att han tycker att han är en fantastisk skådis som vet vad man gör. Jag håller fullständigt om att Paul är en mycket bättre skådis än Ian! Och jag tycker också att han absolut är den bästa skådisen i hela serien! Som mitt inlägg med TVD confession säger! ;) Och tack! Det värmer att höra att du tycker min blogg är så bra! ;D
Micaela Sundberg

2013-05-20 @ 23:47:18

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: