DATUM: 2013-05-19 / TID: 12:51:15
KATEGORI: Gifs, The Vampire Diaries

An amazing entry! ♥

Postat av: Anonym

Denna scen gör mig GLAD! Caroline log när Klaus kom i tid, smälte varenda sekund... Ps. visste du att Joseph Morgan dejtar med Persia White (hon som spelar Bonnies mamma i TVD)?
Din blogg blir bara bättre och bättre för var dag! Kram! :)

Svar: Detsamma! Ja, jag blev förvånad när jag fick veta att JoMo dejtar Persia haha. Det är hur coolt som helst, fast det hade självklart varit bättre om det varit Candice ;) åh, vad roligt att höra! Tack! ;D
Micaela Sundberg

2013-05-19 @ 19:13:19
Postat av: Helena

Hej! Din blogg är så bra och rolig att läsa! :D
Det stämmer allt vad du skrev om sista avsnitt - chockerande över att Stefan har en dubbelgångare vilket är inte bra. Men det kommer bli spännande den kommande 5 säsongen!! Klaroline slog scenen som alltid - jag var inte ens besviken över att dem inte kysstes. Han kysste ju på henens kind, hallå?! Haha!:D
En sak jag vill fråga om din hörsel - hör du vad dem säger på TVD? Alltså du skulle kunna dö för Joseph röst..

Svar: Hej! Åh vad kul att höra att du tycker om min blogg! Blir glad av att läsa! ;D
Ja eller hur!! Så sjukt chockerande att jag bokstavligt talat gapade! Nu tror jag faktiskt att säsong 5 kommer att bli sjukt bra ändå utan ursprungsvampyrerna Mikaelson! Jag blev ju lite besviken när man fick veta att det skulle bli en spin-off (mest på grund av Klaroline men annars blev jag ofc jätteglad för JoMos skull) för jag tycker ju att ursprungsvampyrerna lyfter upp TVD!
Men nu tror jag att säsong 5 kommer nog att bli oslagbar! Det är även så roligt också för Paul Wesley förtjänar det verkligen! Han är ju den bästa skådisen i serien tillsammans med JoMo!
Klaroline, åh ja! Är det bara jag eller tycker du också att deras kyss (även om det bara var på kinden) hade så mycket mer kemi än vad Delena hade i sin? De har verkligen tappat gnistan! Inte för att jag bryr mig då jag shippar ju Stelena och har alltid gjort. Men jag har alltid gillat att se gnistan som Delena har i säsonger 1-3. Men nu har de bara tappat det.

Nej, jag hör inte vad någon säger. Jag är stendöv. Jag kan bara höra hundarna skälla, höga ljud på motorer (bilar, motorcyklar bl.a) osv. Men annars ingenting. Jag kollar textat (antagligen engsub eller swesub) på TVD och de andra tvserierna ;P
Micaela Sundberg

2013-05-20 @ 23:54:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: