DATUM: 2013-03-15 / TID: 15:05:00
KATEGORI: The Vampire Diaries, Veckans Hottie & Beauty

Veckans Hottie/Beauty #7.

Veckans Hottie och Beauty blir Joseph Morgan och Candice Accola! De är mest kända som Klaus Mikaelson och Caroline Forbes aka Klaroline i en av de tvsuccérna The Vampire Diaries! Joseph är bara så snygg, så sexig och så charmig, han tar andan ur mig varje gång Klaus dyker upp i tvrutan. Bokstavligt talat. Hur kan man låta bli att älska honom liksom!? De som inte gör det är dumma i huvud. Och Candice är bara så sjukt vacker! En sann skönhet! Hon är en av de kvinnorna jag gärna skulle byta utseende med! ♥
Postat av: SERIESNACK.SE

Åh, så fina de är! Jodice forever haha.
Stort plus för din header förresten. :)

Svar: Ja eller hur! Jag ska ändra headern sen, jag ska ha bilder på ALLA paren som jag verkligen är involverad med ;)
Micaela Sundberg

2013-03-15 @ 18:17:23
URL: http://seriesnack.se/
Postat av: Mia

Klaroline, alltid Klaroline the end! <3

Svar: Damn yes! Klaroline forever! <3
Micaela Sundberg

2013-03-15 @ 21:53:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: