DATUM: 2013-03-21 / TID: 23:15:00
KATEGORI: Revolution

Revolution.

Bara fyra FUCKING dagar kvar tills Revolution kommer tillbaka igen den 25 mars! Efter fyra jävla månaders jävla långa uppehåll! Äntligen, säger jag bara! Jag är så sjukt jävla taggad på att se avsnitt 11-22! Gud så spännande! Och det är fan bäst för Eric Kriple, också skaparen av Supernatural om ni inte visste det, att det nu blir nåt på allvar mellan Jason och Charlie den andra halva av säsongen! ;D
Kända ansikten i serien är Billy Burke som ni kan se som Bellas pappa Charlie i Twilight sagan, Daniella Alonso som ni kan se som Anna i One Tree Hill och JD Pardo som ni kan se som Nahuel i Breaking Dawn part 2 för er som är intresserade.
 
För er som totalt har missat denna fantastiska serien eller inte vet vad den handlar om;
Revolution handlar om en hypotetisk verklighet där det en dag blir en stor black-out och all elektricitet i hela världen stängs av. Femton år senare är den fortfarande av och folk lever helt utan modern teknologi. Utan lagar och ordning ser livet väldigt annorlunda ut och det gäller att klara sig så gott man kan. I centrum står Charlie, en tuff tonårstjej vars pappa vet mer än någon annan om vad som faktiskt hände när hela världen slocknade...


Trailern för avsnitt 11 som kommer den 25 mars i USA, 26 mars i Sverige. Så spännande det ser ut! ;D
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Jag har inte kollat på denna serien, men är riktigt sugen, kanske ska göra det i helgen om jag får tid :)

Svar: Ja, gör det! Se Revolution! Absolut värt att kolla in, tycker jag! ;D
Micaela Sundberg

2013-03-22 @ 13:29:28
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: