DATUM: 2013-03-27 / TID: 18:21:00
KATEGORI: Gifs, Revolution

Jason/Charlie ♥

 
Elva avsnitt har gått nu... och jag väntar fortfarande på en romans mellan Jason och Charlie! I'm shipping them so hard! Fast det kan man nog vänta sig med tanke på vad JD Pardo, som spelar Jason, sa om dom: det kommer att typ vara en "Romeo och Julia"-historia, typ förbjuden kärlek! Det hoppas jag är sant! Om det är sant, då skulle ni ha en lycklig tjej här! Och så sägs det också att Revolution kan och har mycket potential att få säsong 2, hoppas hoppas hoppas då jävlar blir jag lyckligaste tjej!!!!! ♥
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Nu har jag sett alla avsnitten och jag vill bara ha mer och mer! Det MÅSTE bli en säsong 2!!

Svar: Ja, det måste bli säsong 2!!! Jag hoppas SÅ mycket på att det ska bli, annars blir jag besviken och förbannad!!! :P
Micaela Sundberg

2013-03-30 @ 08:47:31
URL: http://www.nattstad.se/Sofia.Mattsson

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: