DATUM: 2013-03-07 / TID: 16:39:00
KATEGORI: Film

Chasing Mavericks (2012).

Jag såg den idag och den var så obeskrivligt jävla bra! En av de bästa surffilmerna som nånsin gjorts! Och det bästa är att den är baserad på en sann historia! Vilken otrolig historia, säger jag bara! Vid några ögonblick berörde den mitt hjärta så illa djupt att jag fällde många tårar, framför allt slutet som var så sorgligt men ändå så fint! Gerard Butler rockade som vanligt, en av de talangfullaste skådisarna som finns på jorden! Och även Jonny Weston, som spelar Jay, var jättebra också! Jag rekommenderar den starkt om ni älskar verklighetsbaserade filmer eller surffilmer! Trailern kan ni se här.
 
Tillsammans med den levande surflegenden Frosty Hesson bestämmer sig 15-årige Jay Moriarity för att han ska tämja vågen med sin bräda. Först måste Hesson bara lära honom allt han kan om att överleva och tillsammans startar de ett korståg som snart handlar om mycket mer än att surfa...
 
Postat av: Emma

riktigt mysig film var den. tack för tipset, men lägg upp meeeeer filmtips!!! :D

Svar: Ja verkligen! Och ja absolut, det ska jag göra! ;)
Micaela Sundberg

2013-03-14 @ 17:23:26
URL: http://emmasol.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: