DATUM: 2013-06-11 / TID: 23:18:54
KATEGORI: Film

The First Time (2012).

 The First Time såg jag igår och den var inte alls vad jag förväntade mig! När jag först såg trailern tyckte jag att den såg så bra ut så att jag började längta som en galning. Ni alla kan nog gissa vad anledningen var till att jag längtade så efter denna - nämligen för att Dylan O'Brien, våra underbara Stiles Stilinski i Teen Wolf, har en huvudroll i filmen. Har en så stooor crush på honom ju.
Ja, hur som helst så såg jag den äntligen igår och jag måste säga att jag blev en aning besviken. Jag gillade den ja, men jag blev ändå lite besviken. För jag trodde verkligen att den typ skulle woo mig efter att ha sett trailern som ju var så bra. Men det gjorde den inte. Jag hade nog lite för höga förväntningar, det skulle förklara varför jag blev lite besviken. Men annars var filmen självklart rätt bra, en helt okej film. Den passar absolut perfekt som ett tidsfördriv om man har tråkigt. Annars inte mer än så.
Och nu till Dylan O'Brien... wow! Han var såååå snygg i filmen att det inte finns (eller nej, rättare sagt är han ALLTID snygg!) och han såg helt grym ut på att kyssas! Han och Britt Robertson hade jättebra kemi! Hon var VERKLIGEN en lycklig tjej som fick kyssa honom. Åh jag är verkligen avundsjuk på henne nu, haha! Hon fick ju kyssa min man.
Jag rekommenderar den varmt om ni har tråkigt eller bara tycker om Dylan O'Brien eller Britt Robertson. Se den isåfall! Trailern kan ni se här.
 
En romantisk komedi centrerad kring första helgen i
en spirande romans mellan två high school-ungdomar...
 
 
Postat av: Petra Marie Söderberg

Vart laddade du ner filmen? Hittar inte det :S

Svar: Jag laddade ned filmen på piratebay och sedan laddade jag ned en engelsk undertext på nån sida genom google ;p
Micaela Sundberg

2013-06-12 @ 03:54:21
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/
Postat av: Petra Marie Söderberg

Åh, jobbigt.. xD Men då får jag väl vänta tills svensk text har kommit^^ :P

Svar: Hahaha ;D OM det kommer, ja. Filmen kom ut i febuari i år, så det lär dröja länge eller så kommer det inte alls. Vi kan bara hoppas på det bästa! :)
Micaela Sundberg

2013-06-12 @ 19:33:03
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: