DATUM: 2013-06-06 / TID: 15:23:00
KATEGORI: Gifs, Teen Wolf

The Alpha Twins ♥


Jag såg Teen Wolf igår och åh, tvillingarna Carver är så smokin hot! Jag skriver mina tankar sen om avsnittet. Men nu tillbaka till tvillingarna... så smokin hot! Seriöst, serien är verkligen grym på att ha hotties! Scott, Stiles, Derek, Jackson, Isaac och nu tvillingarna! Wow, alltså bara wow! När de kom in på skolan i slowmotion och Allison och Lydia kollade på dom... så HOT! Jag älskar slowmotion!
Jag har hört att tvillingarna kommer ha ett gott öga på Lydia och Danny. Alltså kärleksintresse om jag inte har tagit fel! Ethan med Danny och Aiden med Lydia. Jag är SÅ excited - mest för Aiden och Lydia! Jag vill hellre ha Jackon och Lydia ihop egentligen, men Jackson är ju inte med längre - så jag får säga adjö till Jydia och hej till Aiden/Lydia eller Stiles/Lydia. Så spännanded det ska bli! ;D
Postat av: ~ It's Nour

Vart kollar du på teen wolf? Asså vilken sida

Svar: På days :) man måste betala för att kunna se.
Micaela Sundberg

2013-06-06 @ 20:49:14
URL: http://infinityfearless.blogg.se/
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Eftersom Styles är min favorit, måste jag ju nästan heja på han och Lydia. Men tvilligarna är ögon godis med :)

Svar: Vill ha de två tillsammans också. Men det blir inte fel att se Aiden och Lydia också ;) man får se först innan man dömer :P om jag gillar dem, så vill jag ofc ha Stydia ändå! ;D
Micaela Sundberg

2013-06-10 @ 11:01:32
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: