DATUM: 2013-06-20 / TID: 23:56:50
KATEGORI: One Tree Hill

I miss One Tree Hill! ♥

Jag saknar One Tree Hill så vansinnigt mycket att det gör ont! Allvarligt talat... jag vet inte ens hur jag ska kunna sluta att sakna den så mycket som jag gör. Ni som aldrig har sett denna serien men som har planer på att göra det, se till att titta så långsamt ni kan och njuta av varenda sekund och ha inte för bråttom för att bli klar! För när ni väl har blivit klar, kommer serien att lämna efter sig tomhet i er hjärta som den gjorde med mitt. För trots att det nu har gått över ett år sedan den sände sitt allra sista avsnitt, så känns det fortfarande så himla jävla tomt i mitt hjärta! Jag saknar att kunna längta till ett nytt avsnitt, jag saknar att få nya storylines, jag saknar karaktärerna, jag saknar Naley, jag saknar basketen, jag saknar att få lära mig nåt nytt, jag saknar deras voiceovers, och ja jag saknar allt! ♥
Postat av: Josefine

Åh, jag håller verkligen med...

2013-06-23 @ 20:56:39
URL: http://accordingtomeee.blogg.se
Postat av: ACIRES

åhhh känner mig som en liten stalker som går igenom hela din one tree hill kategori om och om igen! Har precis börjat se om serien så då kretsar allt kring det, haha!

Men ja, OTH har förändrat och berört mitt liv och ja, kommer alltid sakna den!

Svar: Hahaha, det kan jag förstå! Jag brukar också gå igenom mina inlägg ibland. Saknar One Tree Hill verkligen! Den har verkligen förändrat mitt liv också precis som ditt och det är jag tacksam för. Det känns fortfarande så tomt utan den trots att den tog slut för snart två år sedan nu! Så sjukt fort tiden har gått dock! :O
Micaela Sundberg

2014-02-28 @ 20:24:25
URL: http://acires.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: