DATUM: 2013-06-13 / TID: 13:48:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Charmed / Förhäxad.

 Efter många år, ska jag äntligen ha en Förhäxad maraton nu! Jag såg den då och då när den gick på tv och jag hade älskat det varje gång, men jag har aldrig sett hela serien. Jag hade velat se den i många år nu, men med tiden glömde jag bort den och bara lade den åt sidan tills vidare. Tills nu.
 
I måndags var jag plötsligt desperat efter att ha en maraton på en tvserie som jag aldrig hade sett eller följt, men jag visste bara inte vilken. Jag älskar att plöja igenom, det är ju ingen hemlighet att jag är en riktigt serienörd! Så jag kollade tvserierna på en sida och fick då syn på Förhäxad och jag kom då på att jag ju hade velat se den i många år. Så PANG bara körde jag på!
 
Jag började igår och såg de tre första avsnitten och jag älskade det! Jag är så excited att se alla åtta säsonger! Det ska bli så spännande! Och jag är excited också att äntligen få se hur mitt OTP, Leo och Piper, utvecklas från början till slutet. Jag älskar dom så mycket, de är mitt största OTP i serien!
Vad jag vet nu utan att nånsin ha sett hela serien är att deras kärlekshistoria är väldigt vacker. Av det jag fick se när jag såg serien då och då på tv, så hade jag älskat dem och tyckt att de var en sån vacker historia varje gång! Jag vet att de är epic! Så det ska bli spännande att verkligen se dem på riktigt nu med mina nya ögon nu när jag har börjat med serien! ;)
Postat av: Anonym

Vad betyder OTP?
Älskar din blogg! :)

Svar: OTP är ett förkortad ord som betyder "One true pair" ;)
Micaela Sundberg

2013-06-18 @ 02:49:02
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

Jag älskar charmed, det var den första serien som jag köpte på dvd :)

Svar: Okej ;D för mig var OTH den första serien jag köpte på dvd :P Jag tar det hemskt lugnt med Charmed. Jag har bara sett avsnitt 5 och 6 idag i säsong 2. Ska fortsätta lugnt ;p vem shippar du i serien? Mitt OTP är Leo och Piper! <3
Micaela Sundberg

2013-06-18 @ 21:21:25
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: