DATUM: 2013-07-03 / TID: 22:17:00
KATEGORI: Gifs, Teen Wolf

YEEEAH! Monday, hurry up!

Jag blev helt galen när jag såg de här små scenerna från sneak peek videon för 3x06 som kommer på måndag (tisdag för oss svenskarna). Jag shippar ju Derek och Jennifer! Så det är klart att jag blev helt tokig! Fast det känns kanske lite för bråttom då de har bara träffat tre gånger (en i avsnitt 3, en i avsnitt 4 och en i avsnitt 5), men vem fan bryr sig! Jag shippar ju dom och då brukar man ju inte vilja vänta så länge, haha. Jag vill ha måndag nu! ♥
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Ibland blir det bara så rätt.
Jag var nämligen inne och kommenterade en serieblogg och som vanligt kollade jag då upp vilka andra som hade kommenterat samma inlägg och där fanns du! En trevlig lite film och serie blogg, nämligen den typ av blogg som jag enbart läser (+ nördbloggar) och därför har du nu fått en ny följare =)

Svar: Haha, vad roligt att jag har fått en ny följare ;D jag följer dig redan och har gjort det i över ett år och jag följer också för det mesta bara bloggar som skriver mycket om film, tvserier och böcker :P
Micaela Sundberg

2013-07-03 @ 23:57:05
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vart kollar du på alla tv-serier?

Svar: Det finns en sak som kallas nedladdning eller titta online :P alla serier finns överallt. Swesub.tv, tankafetast.com, dreamfilm.se, swefilmer.com bland annat.
Micaela Sundberg

2013-07-04 @ 00:25:14
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

SV: Nämen se där, va trevligt. Jag kan ju säga som så att jag följer alla tv, film och nördbloggar som jag har hittat och det är alltid kul när man ramlar över en ny =)

Svar: Ja, det håller jag med om! Så fort jag ramlar över en ny som jag tycker är bra, börjar jag följa på en gång! :P
Micaela Sundberg

2013-07-06 @ 03:20:28
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: