DATUM: 2013-07-21 / TID: 10:54:31
KATEGORI: Revolution

Revolution season 2 promo.


Här kommer trailern för de första avsnitten av Revolution säsong 2! I'm hooked! Det ser ju så sjukt jävla bra ut! Men Jason och Charlie!!!!?? Vad fan har Eric Kripke gjort!? NEEJ! Varför!!? Men även om det ser dåligt ut nu så är jag säker på att de kommer bli bra igen sen, deras lovestory kan ju inte precis bara sluta så där i S1! Och vad tusan har hänt med Charlie!? Hon är helt out of her mind, wow! Och jag älskar att de har castat Stephen Collins som Rachels pappa! Har inte sett honom sen No Ordinary Family. Och varning för chockerande spoilers!!
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

åhh vad jag längtar!!

Svar: Detsamma!!! Det ser helt galet bra ut! ;D Men Jason och Charlie :'( men de kommer hitta tillbaka till varandra, det vet jag!
Micaela Sundberg

2013-07-28 @ 23:03:21
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: