DATUM: 2013-07-29 / TID: 01:37:00
KATEGORI: I want, Under the Dome

Miss Lefevre hair ♥

Är det bara jag som är galet avundsjuk på Rachelle Lefevre hår? Så otroligt vackert! Jag vill ha! ♥
Postat av: TVseries

Älskar de söta lockarna kombinerat med den starka färgen! :)

Svar: Håller med dig! Är bara så galet avundsjuk på hennes hår! :(
Micaela Sundberg

2013-07-29 @ 20:17:28
URL: http://tvseries.webblogg.se
Postat av: sofia - En blogg om tv-serier

sv: nej det visste jag inte, det har jag med! Jag kan inte få någon att vilja se filmen med mig för jag säger alla repliker ca 20 sec innan dom sägs på filmen. Samtidigt som jag spelar teater och viftar med armarna och verkligen lever mig in i filmen. Detta är också den enda filmen som jag gör så med, kan den nog för bra helt enkelt :) Haha jag ska nog filma mig själv när jag ser på den. Det borde vara väldigt underhållande! Både Kate och Leo har legat på toppen av mina favorit skådespelare sen jag såg filmen första gången typ 1997 haha :)

Svar: HAHAHAHA, det där låter väldigt underhållande! ;D ja det skulle nog bli kul att fixa en film när du gör så där ;) jag minns tydligen när jag såg den första gången då jag var 14 eller 15 blev jag väldigt besatt att jag önskade mig filmen i julklapp. Innan jul lånade jag filmen av en kompis i tre veckor och varje dag i tre veckor såg jag filmen två eller tre gånger om dagen. Och när jag väl fick min i julklapp, så fortsatte jag samma sak i några veckor till. Jag var verkligen helt galen! Och sen började allt släppa och till slut såg jag bara den en eller två gånger per månad. Och nu ser jag den bara några gånger per år, senaste gången var i julas :P jag planerar att se den snart!
Micaela Sundberg

2013-07-29 @ 23:13:25
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: