DATUM: 2013-07-31 / TID: 13:46:00
KATEGORI: Serienyheter, Övriga tvserier

Greys Anatomy.

Jag blev klar med Charmed i måndags och nu har jag Greys Anatomy maraton för andra gången. Jag har bara sett säsonger 1-8. Så nu när jag har maraton kommer jag se säsong 9. Jag orkar inte vänta på swesub, så det får bli engelsk text till säsong 9 när jag väl kommer dit! Jag blev snabbt klar med säsong 1 igår, så nu är jag på säsong 2. Gud, vilka minnen i första säsong där allt var bara en början på en lång resa igenom säsongerna. Jag längtar tills jag är runt säsong 5 för då börjar ju mitt största ship Slexie ♥
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

ska börja maratona greys :D

Svar: Ja, gör det! Grymt bra serie! ;D
Micaela Sundberg

2013-08-02 @ 23:58:53
URL: http://efji.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: