DATUM: 2013-07-11 / TID: 02:05:00
KATEGORI: Gifs, Teen Wolf

"Everyone around me... everyone gets hurt." ♥

 
Spoiler alert 3x07; En major död i nästa veckas avsnitt och jag har en hemsk känsla av att det kan vara Jennifer som dör, tack vare det jag såg i preview för 3x07. Kommer att gråta forever om det är hon som dör. Se bara på dom! De är hur söta som helst och de har potential! Jag gillar dem verkligen! Om hon dör, kommer det Derek sa ju vara sant. "Everyone around me... everyone gets hurt." Jag är verkligen orolig nu! Han kommer bli förkrossad :(
Postat av: Anonym

Jag hoppas verkligen att det inte stämmer!!

Svar: Detsamma! Det hoppas jag verkligen inte! Skulle bli fan förkrossad om det var hon :( De som absolut inte får dö är Derek, Scott, Isaac, Stiles, Lydia, Allison, Jennifer, tvillingarna, Danny, coach, föräldrarna bl.a.
Micaela Sundberg

2013-07-12 @ 08:29:11
URL: http://seriebloggen.com

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: