DATUM: 2013-07-21 / TID: 22:03:30
KATEGORI: Film

Cowboys N' Angels (2012).

Direkt efter Catch me if you can såg jag Cowboys N' Angels. Jag såg den en gång tidigare förut men då såg jag bara halva - av ingen anledning alls. Så nu idag såg jag äntligen hela. Mycket bra film! Verkligen mysig och go film som jag definitivt kommer att se igen tveklöst! Jag fällde ett par tårar, annars log jag bara för det mesta igenom hela filmen. En feel-good film helt enkelt - för som jag sa, var den verkligen mysig. Bra story och härliga karaktärer! Bailee Madison var lysande som den tuffa Ida. Och Jackson Rathbone var också med i filmen så det var ett stort plus, det var också kul att se honom i nån annan roll än som Jasper Hale i Twilight sagan. Jag rekommenderar den varmt! Den passar utmärkt att se när man har tråkigt en dag ;)
 
12-åriga Ida Clayton har aldrig träffat sin rodeoridande pappa, men hon tycker nu att det är hög tid. I sökandet efter honom träffar hon på Sweethearts of the Rodeo – en grupp begåvade kvinnliga konstryttare med före detta rodeostjärnan Terence Parker som manager. Trots sin ringa ålder lyckas den tuffa Ida övertala Parker om att låta henne träna för att bli en av de våghalsiga Sweethearts, vilket kan bli hennes chans att äntligen få sin hett eftertraktade ”familj”...
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: