DATUM: 2013-07-24 / TID: 14:24:00
KATEGORI: Gifs, Under the Dome

An "Adam and Eva" moment ♥


Sorry, men jag bara shippar dom så jävla mycket, så hårt! Vilket fint ögonblick, det är som ett Adam och Eva ögonblick. Det är ett av mina favoritögonblick med dom nu tveklöst. Alltså seriöst, de har verkligen så stark kemi och de är också intressanta och fina ihop. Jag har många favoritpar i varje tvserie, men det är alltid minst ETT som jag shippar så hårt att det "blir min död" medan resten är bara tvåa. I detta fallet Barbie och Julia även om jag också shippar Joe och Norrie. Men de slår inte Barbie och Julia! Finns det nån därute som inte har gett Under the Dome en chans ännu? Gör det nu på en gång! Inte för Barbie och Julia utan för att det är verkligen en gryyyyymt bra och spännande tvserie med intressanta karaktärer! Snällasnälla se den! Ni kommer inte ångra er! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: