DATUM: 2013-01-14 / TID: 16:35:00
KATEGORI: Gifs, Hart of Dixie

Wade/Zoe is together! ♥

 
Jag har sett den här scenen om och om igen miljon gånger bara för att jag är så glad att de äntligen är tillsammans offentligt nu! Ärligt så kan jag inte förstå mig på alla som hejar på George och Zoe!? Blä på dem, de är ju bara tråkiga ihop! Och jag känner heller INGENTING, typ jag får ingen åh-de-hör-ihop-reaktion, när jag ser de två tillsammans om jag ska vara 110% ärlig. Det är bara ett stort gäsp på dem över deras huvud. Men Wade och Zoe därefter, ett stort och fet JA till dem! På många sätt hör de ihop och de är endgame, punkt slut! ♥
 
Och YAY att Hart of Dixie är tillbaka igen i USA imorgon!! Vilket förklarar varför jag precis publicerade gifs med Wade och Zoe. Åh, jag ser verkligen fram emot att se dem som pojkvän och flickvän! Det ska bli så otroligt spännande och nervpirrande att se! Jag slår vad om att det blir massor av underbara scener med dem!  ;D
Postat av: Pea

När visas denna scenen?! :D

Svar: Säsong 2 avsnitt 10 ;)
Micaela Sundberg

2013-01-16 @ 02:29:21
URL: http://misssoderberg.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: