DATUM: 2013-01-02 / TID: 02:12:00
KATEGORI: Film

Vad jag vill se på bio 2013.

Här kommer listan på filmer som jag vill så gärna se på bio 2013! De som absolut är ett måste att ses på bio är kursiv textad (jag ser den med eller utan sällskap) och resten som inte är ett måste kan jag vänta med tills de släpps på dvd om jag inte hittar nåt sällskap! ;)
 
13 FEBRUARI: Beautiful Creatures (samma typ som Twilight)
29 MARS: The Host (samma författare som till Twilight böcker ju!!!)
5 APRIL: Warm Bodies
10 MAJ: Evil Dead, Jurassic Park 3D
24 MAJ: The Hangover 3 (Baksmällan)
26 JULI: The Wolverine
16 AUGUSTI: Percy Jackson och monsterhavet
13 SEPTEMBER: Kick-Ass 2
16 OKTOBER: Grown Ups 2
31 OKTOBER: Thor: The Dark World
20 NOVEMBER: The Hunger Games 2
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Samma för mig! Iron Man & City of Bones också bara :)

Svar: Tummen upp för samma smak! ;P
Micaela Sundberg

2013-01-02 @ 23:09:43
URL: http://torpenbergs.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: