DATUM: 2013-01-31 / TID: 01:59:00
KATEGORI: Böcker, Film

The perfect cast ♥

Nu när jag har läst boken klart och ser på dessa skådisarna, så tycker jag att de har gjort ett bra jobb med att välja cast till rollfigurerna! Alden Ehrenreich och Alice Englert är så jävla perfekta som Ethan och Lena. Och även Emmy Rossum är perfekt som Ridley och Jeremy Irons som Macon Ravonwood och Viola Davis som Amma! Jag är jättenöjd. Jag ser verkligen fram emot att se filmen. Jag har väldigt höga förväntningar. Jag vet att det inte är bra med att ha höga förväntningar, men för mig när det gäller såna filmer blir jag faktiskt aldrig besviken! ♥
 
PS. Filmen är två timmar och två minuter lång! YAY för det! ;D
Postat av: Jesper Andersson

Vilken fin blogg du har! mycket intressanta saker att läsa om. Behöver något att läsa på dagarna, det verkar som att jag har hittat den perfekta bloggen för det. Tack :)
gör du länkbyten? :)

Svar: Vad roligt att höra och tack! ;D ja, jag gör gärna länkbyten :P
Micaela Sundberg

2013-02-02 @ 11:46:45
URL: http://jesperanderson.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: