DATUM: 2013-01-06 / TID: 21:37:00
KATEGORI: Gifs, The OC

Ryan/Taylor ♥


 
Kommer ni ihåg när jag sa att jag inte älskade Ryan och Marissa, att jag bara gillade dem? Här har ni den stora anledningen nu. Ryan och Taylor är mitt favoritpar efter Seth och Summer. Jag tror inte att jag nånsin har sett Ryan le så där "awww, du får mig att rodna" som på gifsen när han varit med Marissa, liksom han gör med Taylor hela tiden. Så på vis och sätt passar Ryan och Marissa därför helt enkelt inte ihop alls. De är mer high school-kära. Och Ryan och Taylor därefter, de känns så mycket mer äkta och som en seriös förälskelse för resten av livet. Det är så jag tycker. Därför är de mitt favoritpar efter Seth och Summer. "You saved me." ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: