DATUM: 2013-01-19 / TID: 18:42:00
KATEGORI: Gifs, Hart of Dixie, Sammanfattningar

Old Alabama ♥

Hart of Dixie 2x11 Old Alabama såg jag igår eller föriggår och jag älskade det fullständigt! Vi fick se Wade och Zoe som pojkvän och flickvän och alla deras scener var helt jävla underbara! Särskilt den sista - sista gif ovanför. Bara sååå sjukt jävla söt! Jag hade inte kunnat förvänta mig nåt bättre! Varenda minut av hela avsnittet var perfekt, bara perfekt! Det är ett av mina favoritavsnitt nu! Nu avslutar jag med mitt favoritcitat från Wade i det här avsnittet till Zoe. "But we are not your parents, all right? We're us. And yeah we're gonna drive each other crazy sometimes, but you gotta remember that's what brought us together in the first place." ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: