DATUM: 2013-01-06 / TID: 22:32:00
KATEGORI: Allmänt, Random

Nya kategorier?

Jag ska skapa några nya kategorier, men jag har inte kommit på vad ännu. Ni kanske har tips på vad jag kan skriva om, som ni saknar eller vill ha i min blogg? Det är bara att köra på och ge förslag! ;)
 
Update 23:42:
Jag har skapat Mina köp (där visar jag vad jag har köpt), I want (där skriver jag om vad jag vill ha) och Gifs! Jag ska komma på flera mer! :)
Postat av: Sara K

Mer om din vardag! Vad du hittar på varje dag! Sedan kanske några tips om att skriva noveller? :)

Svar: Okej, tack för tips. Jag har en novell - loorem.blogg.se/noveller. Jag har tagit en lång paus. Jag skulle börja på den igen från och med 1 januari, vilket jag inte har gjort än men som jag ska! :)
Micaela Sundberg

2013-01-06 @ 22:58:49
URL: http://kissesandcake.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: