DATUM: 2013-01-04 / TID: 00:43:49
KATEGORI: Allmänt

I'm sorry.

Ledsen att jag bombade er med en massa gifs från The OC! Men det är bara det att jag ju kollar på serien från början nu så därför har jag världens abstinens nu! Jag har hälften kvar av säsong 3 nu, förresten! Ja, nog snack om det nu...
 
Ang mina nyårslöften, har jag nu lagt till ett nytt. Varje helg när jag ska ha gott, så tänker jag försöka satsa på frukt istället! Eller rättare sagt, så tänker jag försöka att ha det varannan helg. Alltså tex nu denna helgen får jag ha nåt gott men nästa helg blir det frukt, sen nästnästa blir det gott igen och så vidare. Bra idé va!? Jag hade det så förut i flera månader och det funkade helt utmärkt! Så jag tänker därför göra allt för att återgå till det igen. Jag måste ju helt enkelt sluta äta godis nästan varje dag, det är ju inte nyttigt så! Så önska mig lycka till! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: