DATUM: 2013-01-20 / TID: 02:27:00
KATEGORI: Allmänt

Hur mötet gick.

Jag glömde berätta hur mötet på AF i måndags gick! Det gick jättebra! Jag fick veta bland annat att det finns en man, som ordnar praktik i Jönköpings kommun, som vill träffa mig först om en möjligen praktikplats på en förskola i Jönköping som har en klass med teckenspråk.
Jag blev jätteglad när jag fick veta det, och tyvärr, fick höga förväntningar också pga det. Jag kan inte hjälpa att hoppas för mycket, haha. De skulle meddela mig om när jag skulle ha möte med honom. Och nu har jag fått veta det - jag har intervjumöte med honom nu på onsdag! Jag som trodde att det skulle dröja lite. När jag höll i brevet och läste det, blev jag plötsligt rädd. För allt är plötsligt så verkligt nu. Jag har ju typ inte insett, verkligen insett, på riktigt att jag ÄR arbetslös. Så när jag läste brevet, då insåg jag äntligen att jag faktiskt är arbetslös på riktigt och inte nån student längre! Det känns lite läskigt. Allt är bara så verkligt nu.
 
Ja, nu ska jag lägga mig och sova! God natt folks! ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: