DATUM: 2013-01-19 / TID: 23:42:39
KATEGORI: Film

Ghosts of Girlfriends Past (2009).

Den såg jag idag och den har jag sett förut en gång för något år sedan! Den är en jättebra och rolig film med en bra story, en bra manus, ett fint budskap och en rad fantastiska skådisar! En av mina favoritfilmer, utan tvekan. En enda negativ sak med filmen är att den borde ha blivit lite längre! Matthew McConaughey, Michael Douglas, Jennifer Garner och Emma Stone lyste med sina roller fantastiskt! Även har Matthew och Jennifer en fin personkemi också! Jag rekommenderar den verkligen, ni kommer inte att bli besvikna! Trailern kan ni se här,
 
Den världsberömda modefotografen Colin Mead är sinnebilden för en playboy. Han är snygg, självsäker och framgångsrik, framför allt när det gäller kvinnor. Han lever livets glada dagar och låter sig inte snärjas av någon. Colin verkar ha precis allt han önskar sig, allt utom kärlek. Men å andra sidan är kärlek inte något som Colin saknar eftersom han inte tror på kärleken. Faktum är att han ägnat hela sitt liv åt att hålla sig så långt som möjligt ifrån allt som påminner om kärlek. Men allt förändras då Colin återvänder till sitt föräldrahem när hans yngre bror ska gifta sig. Plötsligt ställs han öga mot öga med det förflutna. Och med en rad före detta flickvänner...
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: