DATUM: 2013-01-11 / TID: 15:54:00
KATEGORI: The Vampire Diaries

En stor spoiler!

LÄS INTE VIDARE OM DU INTE VILL VETA SPOILERS I THE VAMPIRE DIARIES!!!
 
På våren kommer en stor kvinnlig karaktär i The Vampire Diaries att dö! Undra vem!? Nu är jag livrädd för vem som ska dö!
För när en likadan spoiler kom om säsong 1, dog Anna som var en av mina favoriter. Sen var det en likadan spoiler om säsong 2 och då dog Jenna som också var en av mina favoriter. Och när en likadan spoiler kom om säsong 3, dog Alaric som också var en av mina favoriter! Nu kan det vara likadant den här gången! Därför är jag livrädd och väldigt nervös nu!
Mina favoriter är Damon, Stefan, Jeremy, Caroline, Klaus, Rebekah, Elijah, Kol, Bonnie och Katherine. Eftersom det är en kvinna som ska dö, så kan man utesluta killarna. Och man kan utesluta till och med Elena också, hon är ju en huvudperson så hon kan inte dö. Då står det mellan Caroline, Rebekah, Bonnie och Katherine!
 
Vem kan dö:
1. Caroline
2. Bonnie
3. Katherine
4. Rebekah
5. Hayley
6. April
Postat av: Pea

Hoppas inte att Caroline dör.. :(

Svar: Ja precis! Det hoppas jag verkligen inte! :(
Micaela Sundberg

2013-01-11 @ 20:21:40
URL: http://misssoderberg.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: