DATUM: 2013-01-24 / TID: 21:55:53
KATEGORI: Allmänt, Personligt, tankar, åsikter

Det är ensamt.

Nåt ni inte vet är att det är så otroligt ensamt att bo i Vaggeryd! Särskilt för mig som inte har några kompisar här att umgås med. Alla mina vänner bor långt. Det är väldigt jobbigt att inte kunna umgås med dem ofta. Jag måste se till att hitta nån att umgås med här. Tills jag hittar en lägenhet i Vetlanda och då kan jag äntligen umgås med Ida nästan varje dag! Jag saknar henne alltid så enormt mycket varje gång jag har varit hos henne och sedan åkt hem eller tvärtom. Det suger som fan att det blivit så här efter studenten!
Jag önskar att man kunde bli en superhjälte med krafter som tex kan göra så att jag förflyttar mig från Vaggeryd till en annan stad utan att några minuter av tiden har slösats bort! Tänk vad fett det skulle bli om det kunde vara så! Så jag kan vara hos Ida eller nån annan av mina vänner när som helst jag vill utan att slösa tiden eller pengar! Tänk vad mycket pengar man skulle ha då! xD
Postat av: Petra Marie Söderberg

Ja.. Just nu önskar jag också att jag hade någon slags superkraft.. Så jag kan åka till en plats på några sekunder typ.

Svar: Ja :( fan att det inte finns sånt! Annars skulle det vara så jävla fett! ;D
Micaela Sundberg

2013-01-24 @ 23:08:38
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: