DATUM: 2013-01-16 / TID: 00:26:07
KATEGORI: Böcker

Böcker jag vill läsa.

Finale (sista delen - och jag vet inte vad svenska namnet blir) av Becca Fitzpatrick.
Rädda mig inte (uppföljaren till Rör mig inte!) av Tahereh Mafi.
Beautiful Creatures: Mörka drömmar, livsfarlig kärlek av Karcia Garcia och Margaret Stohl. Denna har jag beställt! ;)
Döden i dina ögon av Rachel Ward.
Mer än ögat ser (del 1) av Melissa Marr.
Under din hud (del 2) av Melissa Marr.
Berusad av evigt liv (del 3) av Melissa Marr.
I ljuset av din skugga (del 4) av Melissa Marr.
Pretty Little Liars (Lögner, Hemligheter osv) böcker av Sara Shepard.
Om jag stannar (del 1) av Gayle Forman.
När jag lät dig gå (del 2) av Gayle Forman.
 
Och antagligen flera böcker mer! Är det några böcker som ni vill att jag ska läsa, så tipsa bara på!!! Jag älskar ju att läsa böcker! Helst fantasy med förbjuden kärlek eller omöjlig kärlek - men annars tipsa gärna andra böcker också! Och här kommer mina tips på böcker som är ett måste för er att läsa om ni inte redan har gjort det! ;)
 
Om jag kunde drömma (del 1) av Stephenie Meyer.
När jag hör din röst (del 2) av Stephenie Meyer.
Ljudet av ditt hjärta (del 3) av Stephenie Meyer.
Så länge vi båda andas (del 4 - sista) av Stephenie Meyer.
Bree Tanners andra liv av Stephenie Meyer.
Genom dina ögon av Stephenie Meyer.
Fallen ängel (del 1) av Becca Fitzpatrick.
Förlorad ängel (del 2) av Becca Fitzpatrick.
Noras val av (del 3) Becca Fitzpatrick.
Frost (del 1) av Maggie Stiefvater.
Feber (del 2) av Maggie Stiefvater.
För evigt (del 3 - sista) av Maggie Stiefvater.
Rör mig inte! (del 1) av Tahereh Mafi.
Varma kroppar av Isaac Marion.
Innan jag dör av Jenny Downham.
Undrens tid av Nicholas Sparks.
Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta av Nicholas Sparks.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: