DATUM: 2013-01-29 / TID: 15:18:00
KATEGORI: Böcker, Film, I want

Jag vill se ♦ Beautiful Creatures.

Jag längtar verkligen jättemycket! Jag är halvvägs klar med boken nu, som filmen är baserad på, men jag älskar den redan fullständigt! Så fantastiskt bra! Och den påminner mycket om Twilight. Iallafall till den episka kärlekshistorien. Ååh, jag ser verkligen fram emot att se filmen! Om bok 2 och 3 också ska bli film, så är den här ännu en filmserie jag kommer att älska lika mycket som jag älskar Twilight eller mer! Kärlek till båda! ♥
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Håller också på att läsa boken just nu, :)

Svar: Tummen upp! Du kommer älska den! ;) jag blev helt uppslukad redan efter bara två eller tre sidor :P
Micaela Sundberg

2013-01-29 @ 19:21:35
URL: http://torpenbergs.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: