DATUM: 2013-01-26 / TID: 01:37:00
KATEGORI: Böcker, Film

Beautiful Creatures - mörka drömmar, livsfarlig kärlek.

Jag fick äntligen boken Beautiful Creatures - mörka drömmar, livsfarlig kärlek på posten igår. Jag började läsa den när jag lade mig och jag blev så otroligt jävla uppslukad av den redan efter bara ett par sidor! Lika mycket uppslukad som jag blev när jag läste Twilight böckerna för första gången. Om möjligt, litelite mer!
Fast den här gången lyckades jag äntligen att motstå min lust att sträckläsa den. Jag har bara hunnit läsa 80 av 516 sidor sen igår tills idag och så här ska det fortsätta! Jag tänker försöka att ta det lugnt med boken och bli klar med den lagomt till filmens premiär den 13 februari.
Till dess ska jag försöka att hitta nån som vill se den med mig nån gång i februari eller mars. Kanske Ida? Jag ska fråga henne. Om hon inte vill, så frågar jag min kusin Nattie. Eller annars går jag ensam om jag vågar! Men hur som helst, så kan jag inte vänta att få se filmen på bio! Jag slår vad om att den kommer att bli lika bra som Twilight eller om möjligt, ännu bättre! I vilket fall som, så ser jag fram emot att se filmen! ♥

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: