DATUM: 2013-01-20 / TID: 21:50:00
KATEGORI: Film, I want

Jag vill se ♦ At Any Price.

Denna vill jag se!!! Den handlar om en orolig bonde (spelad av Dennis Quaid) som hoppas att hans son Dean (Zac Efron) ska ge upp drömmar om att bli en racerförare och satsa på jordbruket istället samtidigt som det uppstår en stor kris i familjen, Den låter ju fett bra! Precis typ av min smak och jag älskar dramafilmer! JAG LÄNGTAR!! ;)
Postat av: Pea

Hojta när det finns ute så att det går att ladda ner filmen :) Är oxå sugen på att kolla på den :D

Svar: Ja absolut! Den har premiär i april, så det lär kanske komma till sommaren! Antagligen på bio i Sverige eller bara på dvd eller ladda ned :P
Micaela Sundberg

2013-01-21 @ 08:28:49
URL: http://misssoderberg.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: