DATUM: 2013-01-19 / TID: 23:02:13
KATEGORI: Film

A Little Bit of Heaven (2011).

Den såg jag i onsdags och åh. den är en helt underbar men attans sorglig film! Jag vart helt förstörd i ansiktet efter att jag grät som en tok den sista halvtimmen! Men det var absolut värt det, alltid! Den var ju så underbar, så härlig, så fin och så bra! Den kommer jag lätt att se igen! Det är ingen tvekan om det! Gael Garcia Bernal och Kate Hudson hade fin personkemi och de gjorde ett jättebra jobb med att spela sina roller väldigt väl och trovärdigt - det är inte så konstigt då de är ju jättebra skådisar! Jag rekommenderar den varmt! Trailern kan ni se här.
 
Kate Hudson är perfekt i rollen som den sprudlande vackra Marley, en ung karriärkvinna som plötsligt drabbas av cancer. Marley är en riktig flirt, som aldrig har varit kär, men när hon träffar läkaren spelad av oemotståndlig Gael Garcia Bernal, kunde kärlek kanske ändå vara den bästa medicinen?
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: