DATUM: 2013-02-05 / TID: 23:00:00
KATEGORI: Gifs, The Vampire Diaries

Vilket dödfall är den värsta i TVD?

Jag är på säsong 2 av The Vampire Diaries nu och jag har hunnit se 8 avsnitt under 1½ vecka. Och efter att ha sett avsnitt 6 kom jag på en sak... ni vet ju att det är så många som har dött i serien. Och jag tycker absolut att allas död är lika hemsk och sorglig.
Men om jag måste vara ärlig och måste välja ett dödfall - så tycker jag att Masons död är absolut den värsta nånsin i hela serien!
Det är så sjukt plågsamt att se på när Damon torterar Mason och sedan dödar honom. Hur han lider och gråter och säger "Jag älskar henne" eller "Hon älskar mig" och så... det gör bara ont att se!
Och varje gång jag ser hans dödscen, kan jag bara inte släppa hans ansiktsuttryck när Damon sliter ut hans hjärta. Det gör ont att se det ansiksuttrycket. Det är bara så obeskrivligt hemskt och så obehagligt och så sjukt ledsamt att jag, helt ärligt, nästan aldrig står ut med att se hans dödscen. Den är bara för hemsk att se! :(
Postat av: Petra Marie Söderberg

Tycker också att denna scenen är hemskt, tycker synd om Manson.. :(
Fastän jag skulle nog säga att jag ogillar Alarics dödscenen mest av alla dödscener i TVD.
Det var verkligen jättefin scen men jag ville inte att han skulle försvinna från serien, saknar honom verkligen.. :(

Svar: Ja, detsamma! Jag ogillar Alarics död mest av alla och sen nästa kommer Annas och Jennas död. Men Masons död är den VÄRSTA av alla. Så hemskt att han är tvungen att dö på det mest plågsamma sättet, först tortyr och sen hjärta! :(
Det ryktas i 4x16 att några döda kommer tillbaka från de döda. Inte som zombie, nej, men som vanlig person med annorlunda karaktär. Det är inte bekräftat, men det ryktas. Om det nu är sant, så hoppas jag att av alla döda som kommer tillbaka är Anna (så hon kan återförenas med Jeremy, jag är en hård Jeranna-shipper), Alaric/Jenna (så de kan återförenas med varandra och med Jeremy och Elena), Rose (Delena behöver henne då hon är den enda som är Delena-shipper), Lexi (så hon kan återförenas med Stefan), Mason (så han kan återförenas med Tyler), Pearl (så hon kan återförenas med Anna), Finn och Kol (så han kan hämnas lite på Elena genom att typ göra livet surt för henne ett litet tag xD).
Micaela Sundberg

2013-02-05 @ 23:34:25
URL: http://petramariesoderberg.blogg.se/
Postat av: Karin - Mitt hörn av Universum

Värsta? Det måste vara John. Det var fruktansvärt. Han toppar min lista. Sen såklart Alaric, Kol och Anna.

Svar: Johns död är inte så hemsk. Bara sorglig. Han gav ju bara sitt liv för Elena. Men Masons liv TOGS ifrån Damon mot hans vilja. Det är en stor skillnad. Därför tycker jag att Masons död är den värsta.
Micaela Sundberg

2013-02-08 @ 19:19:19
URL: http://karinsuniversum.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: