DATUM: 2013-02-11 / TID: 21:22:00
KATEGORI: Film

So Undercover (2012).

So Undercover med härliga Miley Cyrus i huvudrollen såg jag igår och jag gillade den verkligen massor! Inte endaste en stund var tråkig, för jag satt och njöt av varenda sekund av filmen. Den är en riktigt bra och rolig tjejfilm som jag defintivt kommer att se då och då! Och Cyrus borde satsa mer på skådespel, särskilt på såna filmer, tycker jag! För hon är en väldigt skön och härlig skådis! Jag rekommenderar den varmt och trailern kan ni se här.
 
Molly är privatdetektiven som valt att sluta high school för att jobba med sin pappa, en före detta polisman. Deras dagar fylls av utredningar som har med otrogna äkta makar och småtjuvar att göra. Allt förändras när de blir kontaktade av en FBI -agent som behöver hjälp att infiltrera en förening vid ett universitet. Molly förvandlas från tuff privatdeckare till sofistikerad student, åtminstone på utsidan. Uppdraget går ut på att skydda studenten Alex, vars pappa står i begrepp att vittna mot några farliga brottslingar.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: