DATUM: 2013-02-11 / TID: 21:45:00
KATEGORI: Tidsfördriv, listor

Serier jag följer/har följt klart/vill se osv.

Serier som jag följer just nu:
Hart of Dixie (säsong 3)
The Vampire Diaries (säsong 5)
Supernatural (säsong 9)
Beauty and the Beast (säsong 2)
Revolution (säsong 2)
Teen Wolf (säsong 3)
Under the Dome (säsong 1)
Greys Anatomy (säsong 10)
Pretty Little Liars (säsong 4)
 
Avslutade serier som jag följt klart:
One Tree Hill
Kyle XY
Hellcats
The Gates
Lost
The OC
Privileged
Roswell
The Secret Circle
Prison Break
Friends
Harper's Island
Fashion House
21 Jump Streets
Gossip Girl (fast jag missade halva sista av säsong 5 med flit pga Dair)
Don't trust the bitch in apartment 23
Gilmore Girls
 
Serier som jag har följt men inte följer längre:
Buffy the vampire slayer
90210
Nikita
True Blood
The Lying Game
 
Serier som jag inte längre följer men ska se klart nån annan gång:
Sons of Anarchy (från säsong 4)
Dexter (från säsong 2)
American Horror Story (från säsong 2)
New Girl (från säsong 2)
Ghost Whisperer (från säsong 2)
Once Upon a Time (från halva sista av säsong 2)
Revenge (från halva sista av säsong 2)
Arrow (från säsong 2)
Grimm (från säsong 2)
Desperate Housewives (från säsong 5)
Awkward (från säsong 3)
 
Serier jag vill se:
How I Met Your Mother
Brothers and Sisters
Homeland
The Big Bang Theory

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: