DATUM: 2013-02-26 / TID: 18:38:00
KATEGORI: Allmänt

En liten snabb bloggning.

 Vinters mörka period har äntligen börjat passera nu! Det är på tiden för det då jag har tröttnat på det! Jag vill ha sommar här och nu, jag längtar dit som en galning! Jaa hur som helst... som ni vet åkte jag till Vetlanda i fredags. Jag har haft det jätteroligt, roligare än på länge! Jag ska stanna kvar till antagligen fredag eller lördag :)
 
I fredags tog vi bara det lugnt och sedan planerade vi även vårt företag på kvällen. Och i lördags på morgonen följde jag med Ida till Trollebo där hon skulle rida. Hon red barbacka på Vant medan jag promenerade med våra vovvar. Och senare var vi, Stefan och Adam ute och åt. Vi åt på Hessas. Jag valde kebabrulle och det var fan gott! Sen åkte Adam hem och vi andra åkte till Ica Maxi och handlade. Sen när vi var hemma, tittade vi på The Impossible som jag rekommenderade till dem. Och i söndags var vi bara hemma och softade. Städning, matlagning och så.
Och igår åkte jag och Ida till Jönköping från Vetlanda klockan sex på morgonen. Ida skulle ha en tid på vårdcentralen där klockan åtta för nåt med prickskyttarna. Iallafall vad vi först trodde skulle vi till Ryhov sjukhuset. Men det visade sig att hon skulle till vårdcentralen i Vetlanda, inte i Jönköping. Vi har alltså åkt till Jönköping i onödan! Men som tur var skulle vi ändå till A6 center senare. Men fortfarande...! Vi åkte till Mc Donalds som låg en bit från A6 och åt. Det blev en cheeseburgare och en choklad milkshake för mig. När vi har ätit klart, åkte vi till A6. Jag köpte hem med mig två leggings (en i ljusblå jeans och en i leopard) och en fin tröja i grå och svart från H&M. Jag är jättenöjd! Efteråt åkte vi till Resecentrum för att hämta Sofia. Då åkte vi tillbaka till A6 igen, haha. Vi åt på mc igen, men den här gången var det inne på A6 och den här gången blev det bara choklad milkshake för mig. Liksom Ida. Vi satt kvar och pratade och skrattade i timmar. Och av nån anledning stötte jag på min mormor som också var på mc. Blev så glatt förvånad att se henne där. Vi pratade en stund, sedan gick hon. Och vi andra gick och fönstershoppade/shoppade. Sedan åkte vi till Resecentrum för att lämna Sofia där då hon skulle hem till Falköping igen. Och sen åkte vi hem! Vi var så himla trötta efter en hel sjukt trevlig dag i Jönköping!
Och idag tog vi bara det lugnt. Nu har Stefan och Ida åkt för att träna på gymmet medan jag är ensam kvar här, då jag inte har pengar att vara med, och lånar deras dator. Jag ska se ett par filmer nu ;)
 
Ha det bra ni :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: