DATUM: 2013-02-07 / TID: 16:01:00
KATEGORI: The Vampire Diaries

101 reasons to ship Stelena.


Här har ni videon med 101 orsaker till att shippa Stelena. Så fort jag kollade klart på den här videon, var det fan droppen! Den fick mig att slutligen inse att jag ÄR team Stelena all the way och alltid kommer vara oavsett vad som än händer! Fan, fan... jag älskar dem ju verkligen! De hör ihop och de är själsfränder! Även om jag inte är ett fan av Elena nu i säsong 4 då hon är mitt hatobjekt nu, så kommer jag alltid att tillhöra team Stelena! They are soulmates and endgame ♥
 
(men nu vill jag självklart se Delena ett tag först innan Stelena kan bli nåt igen).
 
En kommentar från ett Delena-fan från videon:
"I'm a Delena fan but love Stelena too! They really are beautiful together :) and we all know Stelena will be endgame. Delena is meant to be the kind of love that is all-consuming passionate love that can never last, which is both beautiful and sad whereas Stelena has the true qualities that endure."
Postat av: Pea

Hatar att jag måste hålla med dig, Elena och Stefan tillhör ihop men jag vill att det ska vara Damon inte Stefan x)

Svar: Hahaha, jag förstår :P jag älskar Delena också, fast jag tycker tyvärr att de är bundna till varandra har förstört Delena lite. Därför att jag tycker det suger att Elena var tvungen att bli vampyr för att inse att hon älskar Damon också. Jag bara önskar att hon insåg det redan när hon var människa. Därför tycker jag att hela den "bundna till varandra"-grejen har förstört dem :(
Micaela Sundberg

2013-02-08 @ 11:23:26
URL: http://misssoderberg.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: