DATUM: 2013-12-27 / TID: 21:46:39
KATEGORI: Film

This is the End (2013).

This is the End såg jag igår och till att börja med; vad fan var den för en film? Jag gillade den och tyckte att den var så jävla underhållande och jag till och med skrattade jättemycket - men ändå inte tillräckligt för att vilja se den om och om igen som jag alltid gör med filmer som jag älskar/gillar. Den var rolig men väldigt jättekonstig film, haha. Och det enda unika med filmen som jag verkligen gillade massor var att alla skådisar spelade sig själva och man fick även se en rad bekanta ansikten som bara hade en biroll tex Emma Watson. Det var roligt att se. Men annars i slutändan är den nog ingen film som jag kommer att se igen. Jag kan rekommendera den om ni gillar nån av skådisarna eller om ni bara vill skratta åt en löjlig film en regnig dag ;)
 
Sex vänner sitter fångade i ett hus efter att en rad märkliga och katastrofala händelser ödelagt Los Angeles. Medan världen faller samman utanför deras fönster tänjer snabbt krympande matlager och cellskräck på vänskapsbanden innanför husets väggar. Till sist blir de tvungna att lämna huset för att möta sitt öde och samtidigt inse den sanna betydelsen av orden vänskap och försoning.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: